Горячі знижки до 50% — Горячі знижки до 50% — Горячі знижки до 50% — Горячі знижки до 50% — Горячі знижки до 50% — Горячі знижки до 50% — Горячі знижки до 50% — Горячі знижки до 50% — Горячі знижки до 50% — Горячі знижки до 50% — Горячі знижки до 50% — Горячі знижки до 50% — Горячі знижки до 50% — Горячі знижки до 50% — Горячі знижки до 50% — Горячі знижки до 50% — Горячі знижки до 50% — Горячі знижки до 50% — Горячі знижки до 50% — Горячі знижки до 50% — Горячі знижки до 50% — Горячі знижки до 50% — Горячі знижки до 50% — Горячі знижки до 50% — Горячі знижки до 50% — Горячі знижки до 50% — Горячі знижки до 50% — Горячі знижки до 50% — Горячі знижки до 50%

Гарантійні зобов'язання

Основним документом, який регулює відносини між споживачами товарів, робіт і послуг, виробниками, продавцями товарів і встановлює права споживачів, є Закон України «Про захист прав споживачів».

Ось кілька основних понять із цього документа.

Гарантійний строк — період, на який виробник (продавець, виконавець або будь-яка третя особа) бере на себе зобов’язання щодо здійснення безоплатного ремонту або заміни відповідної продукції у зв’язку з введенням її в обіг;

Істотний недолік — недолік, який унеможливлює або є неприпустимим використання товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника (продавця, виконавця), після його усунення проявляється знову з незалежних від споживача причин і при цьому наділений хоча б однією з таких ознак:

а) він взагалі не може бути усунутий;

б) його усунення потребує понад чотирнадцять календарних днів;

в) він робить товар істотно іншим, ніж передбачено договором.

Недолік — будь-яка невідповідність продукції вимогам нормативно-правових актів і нормативних документів, умовам договорів або вимогам, що пред’являються до неї, а також інформації про продукцію, наданій виробником (виконавцем, продавцем).

Вище наведено лише кілька основних термінів. Усі інші терміни та подробиці можна дізнатися в першоджерелі Закону України «Про захист прав споживачів», актуальне формулювання якого наведено на офіційному сайті ПОСИЛАННЯ: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1023−12#Text.

Умови повернення

Повернення товару можливе протягом 14 днів з моменту отримання замовленого товару покупцем. Витрати на відправлення товару бере на себе покупець. У разі заміни товару неналежної якості на товар належної якості, умови гарантії починають діяти тільки після отримання покупцем товару належної якості.

Загальні вимоги до товару для заміни або повернення:

Товар має бути без слідів використання.
Повинні бути збережені і не пошкоджені всі заводські етикетки, бирки, коробка і упаковка.
Тепер Ви можете повернути відправлення ще легше! За спрощеною процедурою у відділенні перевізника треба лише повідомити оператору відправлення №ЕН отримання товару. Нагадуємо, що повернути товар можна протягом 14 днів з моменту отримання.